نرم افزاره حسابداري فروشگاهي دو كاربره پيشرفته هلو كد 15

نمايندگي نرم افزار هلو ، ارتقا نرم افزار هلو ، پشتيباني نرم ا فزار هلو ، آموزش نر افزار هلو

نرم افزاره حسابداري فروشگاهي دو كاربره پيشرفته هلو كد 15

۷ بازديد

اگر فروشگاه داريد، نياز شما به نرم‌افزار حسابداري  فروشگاهي دو كاربره پيشرفته هلو،  متفاوت با كسي است كه مثلاً شركت يا توليدي اداره مي‌كند. براي كسب‌و‌كار فروشگاهي شما نسخه‌اي ويژه از نرم‌افزار هلو طراحي كرده‌ايم؛ نرم ‌افزار حسابداري فروشگاهي هلو.

اين نرم افزار خود به انواع ساده، متوسط و پيشرفته تقسيم مي شود. نسخه پيشرفته نرم افزار حسابداري هلو پيشرفته ، حالت دو كاربره هم دارد.

اگر در فروشگاه خود به نرم افزار حسابداري پيشرفته اي نياز داريد كه همزمان بتوانيد از آن به صورت  دوكاربره استفاده كنيد، اين نسخه مناسب كسب و كار شما طراحي شده است.

نرم افزار حسابداري فروشگاهي نسخه‌اي است بر محور خريد و فروش كالا، انبار و صندوق.

اين نرم‌افزار با محيطي ساده و كاربردي، به شما امكان مديريت كامل و دقيقي را بر كسب‌وكار فروشگاهي‌تان مي‌دهد.

نگاهي ويژه به ساختار معرفي كالا و انبار، نحوه صدور انواع فاكتور  و ثبت هزينه و درآمدهاي فروشگاهي را با اين نسخه تجربه خواهيد كرد.

با امكان مديريت كالا و انبار، مي‌توان براي هر كالا كد و باركدهاي مختلف معرفي كرد و هنگام جست‌و‌جو در انبارگرداني يا صدور فاكتور به راحتي از نام كالا،  باركد يا شماره سريال كالا به صورت اتوماتيك و بسيارسريع استفاده كرد.

با نرم افزار حسابداري فروشگاهي پيشرفته دوكاربره هلو با امكان امور مالي، بدون داشتن دانش حسابداري، مي‌توانيد انواع اسناد عمومي  حسابداري  اعم از ثبت هزينه‌ها و درآمدهاي مربوط به فروشگاه، انتقال و جابه‌جايي پول بين صندوق‌ها و بانك، دريافت و پرداخت وجوه نقدي و استفاده از كارت‌خوان و… را به راحتي ثبت كنيد.

اين نرم‌افزار به شما امكان مي‌دهد تا گزارش‌هاي دقيق و لحظه به لحظه از كالاها، اشخاص، چك و اسناد ثبت شده را در كمترين زمان  ممكن تهيه كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.